O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

5 czerwca 2013


Dwadzieścia pare dni.
Na które tak długo czekałam.. Czy dalej czekam? 
Tak! 
Nie mogę się doczekać,
Aż wezmę w ramiona jej pomarszczone ciało.
Czekam na tych kilka łez i uśmiechów z Nią.
Na herbatkę i ciasteczka własnej roboty.
Czekam też na mojego małego męszczyzne.
6 miesięcy, a taki już duży.
Kochany!
Czekam też na nasze wspólne piwo,
Na kolejnego wspólnego bucha.
Czekam na moment aż wypowiem "Tęskniłam Paśku! " 
Czekam na ich wzrok na mój widok.
Ten z szczerym uśmiechem, ale na ten pełen zazdrości też.
Na niego już nie czekam. 
Bo on czeka teraz na nią. Już nie na mnie.
Już nie.

Mimo woli, nie umiem wymazać tych obrazów z głowy.
Jak ją dotykasz. Jak ją całujesz.
Jak do niej mówisz. Jak trzymasz jej dłoń.
Jak z nią jesteś.
Jak ją kochasz.

Co wieczór szlocham.
Wiem, obiecałam że nie będę.
Przepraszam.
TYLKO TESKNIE ZA NIM!! Tyle..
Pomóż mi.. O tyle prosze.

I'm falling apart. Baerly breathing, with a broken heart that's still beating

Co wieczór ta sama lektóra - Nasze archiwum.
Co wieczór ta sama osoba w mojej głowie - Ty.
Co wieczór te same piosenki - Nasze.

Co wieczór słone łzy na moich policzkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.