O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

13 sierpnia 2013



Jak już wiesz, ta piosenka gości u mnie dzień i noc.
Słyszę prośby abym ją w końcu wyłączyła.
Szeptam : " Nie.. ! "
Dla mnie ona jest idealna, 
Tekst. Melodia. Jej głos.
Poezja.
Wsłuchaj się w każde słowo.
Następnie w każdą nutę.
Znajdziesz w niej coś dla siebie. 

" Jak z Nim pytasz? "
Bywaj dobre dni, tak samo jak i te złe.
Pewnie te złe to moja wina.
Czasem zbyt często się czepiam.
Czasem On zbyt mało rozumie.
Zna moją sytuacje, zna mnie,
A najzwyczajniej nie rozumie. 
Idzie nam drugi miesiąc razem. 
Piękne chwile w moim życiu.

Powiem ci w tajemnicy, Przyjacielu.
Zobaczę się z Nim szybciej niż myślisz.
Wiesz.. Planujemy jego przyjazd do mnie.
Na święta. Na sylwestra.
To będzie, najpiękniejszy czas w moim życiu.
Kolejny miesiąc razem.
Wiem że przyjedzie. Mimo wszystko.

On.. pije, pije i pije. 
Nie mam siły. 

Ta łódź tonie już..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.