O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

29 kwietnia 2013



3 Metry nad niebem. 
Słynny film. 
Rozpierdolił mi system. 
Zrozumiałam że nic nie zdarza się dwa razy, 
Że żadna chwila się nie powtórzy. 
On nie powie tego po raz kolejny. 
On nie pocałuje moich ust w taki sam sposób.
Ona nigdy wiecej się tak nie uśmiechnie. 

Ona nie popełni tego błedy drugi raz. 

Ja już nigdy nie zobaczę tej pięknej zmarszczonej twarzy. 
Ja już nigdy nie będę chyba szczęśliwa. 
Jutro zapodam sobie drugą dawkę łez, 
Z drugą częścią!
Dziś byłeś ze mną, będziesz też jutro?

 " Nigdy nie wzniesiesz się już 3 metry nad niebo. "

1 komentarz:

lenka. pisze...

piękne <3
PS. I pamietaj, że nawet jak nie komentuję, to cały czas jestem i śledzę każdy nowy wpis :)

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.