O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

30 kwietnia 2013



Słuchawki w uszach. 
Onara głos bansuje w moich uszach. 
Łza spływająca po moim policzku, 
" Cała układanka by się posypała..." 
Zdjęcie na fejsbuczku, 
Komentarz od niego, i ta oto noc nie moja.
Leże w łóżku, piszę do was, do ciebie.
" Bez Ciebie!!! "
Ta codzienna MONOTONIA!!
Matura? Ha dosłownie za rok.
A ja? Zamartwiam się złamanym sercem,
Facetem który ma mnie w dupie.
Rodzicami którzy mają swoje popiepszone życie.
Przyjaciółeczkami które "są" i "zawsze będą"
Tssaaa.. 
Jest Marcin, Adam, Paweł, Rysiek - moja elita.
Kto jeszcze mi potrzebny? 
Czuję jak kolejna łza spływa mi po policzku.
Słyszę z jakim ciężarem spada na mokrą poduszke.
Dobranoc drogi czytelniku.

" Kocham cię najmocniej zaraz wracam! " 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.