O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

16 kwietnia 2013


Pytał dlaczego jestem,
Taka jaka jestem, 
Patrzyłam prosto w jego oczy. 
Nic nie odpowiedziałam. 
Lekko się uśmiechnęłam zmieniając temat. 
Czytam. Analizuje. Oczekuję. 
Jaki sens ma życie?
Mieliście kiedyś ochote zasnąć i się nie obudzić?
Albo nie. 
Miałeś tak że otarłeś się o śmierć,
A oni cię odratowali?
Nie?
Ja też nie, a byłam blisko wiesz 
Puk puk!! Jesteś tu?!
Dziś nie jest mój dzień
Czy to wtorek, czwartek czy niedziela, 
Żadne nie jest moim dniem. 
" Gosiaczku! Czemu jesteś zła? " 
Słyszę z jej ust. 
Patrzę na nią, lekko się uśmiecham 
" Nic mi nie jest.." odpowiadam i wzdycham.
Nie wie że coś i ktoś rozrywa mi serce. 
Idę. Dobranoc.


1 komentarz:

lenka. pisze...

Cudownie przelewasz swoje uczucia i emocje na klawiaturę ;*

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.