O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

18 kwietnia 2013



Znowu zamykam się w sobie.
Tak jak kiedyś. Po raz kolejny.
Odpycham od siebie każdego. 
Nie chce być ich kulą u nogi. 
Nie umiem się szczerze uśmiechnąć. 

Nie umiem szczerze porozmawiać.

Nie umiem zaufać. 

Jak pytają co u mnie, szorstko odpowiadam " Po staremu."

Nie wierze już w siebie. Poddałam się.
PO RAZ KOLEJNY!
Dlaczego?! No dlaczego.
Przepraszam nie będę krzyczeć.
Nie powinnam, na Ciebie w szczególności.
Jesteś obok dzień i noc. Dziękuje.
Skoro już jesteś, 
Przywróć mi wiarę w siebie, 
W ludzi, w przyjaźń,
 W sens życia, w miłość.
Wiem, ty wierzysz we mnie.
" Damy rade " to słyszę.
Jestem wariatką. Nie widzę Cię, nie słyszę.
A rozmawiam z Tobą. 
Wiesz chyba starasz się na marne.
Przepraszam ale odchodzę.

Cause I'll make the same mistake again

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.