O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

1 maja 2013


" Już teraz wiem żyje tylko dla Ciebie!! "

Przywitał mnie dziś szorstkim " Cześć... "
Standardowo nic nie odpowiedziałam.
" Jak tam? " pytał.
Patrzyłam prosto w jego oczy. 
Szukałam chociaż małej iskierki,
Była jedynie pustka i jego szara tęczówka.
Sięgnęłam po plecak i wyszłam.
Nie wierze! Nikt mi nie wmówi że go to obchodzi.
Trzasnęłam drzwiami i już mnie nie było.
" Tak wiesz, jest zajebiście! Życie mi się popieprzyło. 
Ale co tam! Przecież to ja Gocha! Dam rade jak zawsze." 
 Myślałam.. 
Odizolowałam się od ludzi.
Nie rozmawiam z nimi. Jedynie pojedyncze słowa
Jestem sama ze swoimi problemami.
Sama tego chciałam.. 
Chyba po raz pierwszy mam coś czego chce
23:44 
"Może kiedyś powrócę tu, ale najpierw muszę odnaleźć Cię! "
Powinnam iść spać.
Jednak pewnie znowu zapodam sobie jakiś film. Horror!
" Horrory to powinnaś oglądać z chłopakiem.. " usłyszałam niedawno.
Gdybym miała chłopaka,to byśmy oglądali i to nie tylko horrory.
Podsumowałam płeć męską jako ' problem '
Chyba tylko dlatego że nie chce mieć problemów,
Czyli zniechęcają mnie do siebie.
Aaaa! Kolejne coś czego chce
Muszę cię jakoś wreszczie nazwać.
Muszę się zdecydować kim jesteś.
Albo kim chce żebyś był.
Co proponujesz? 




1 komentarz:

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.