O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

22 kwietnia 2013



Wyobraź sobie, tak.. 
" Stoisz na dachu wierzowca kilka metrów od twojego domu. 
Widzisz swój balkon, i kwaitki rosnące na nim, czy tez nie.. Nieważne
Podchodzisz coraz bliżej brzegu. 
Czujesz jak twoje stopy się telepia, 
Bo tracą grunt pod nogami.
Samochody małe jak zapałki jeżdżą w tą i spowrotem. 
Widzisz je kolejno migające przed oczami. 
Co robisz? 
Skaczesz? Czy się cofasz? "

Mój drogi co byś zrobił?
Mętlik w głowie. 
Totalne zakłopotanie.
Ja? Ja bym skoczyła.
Ukoiło by to mój ból w sercu, 
W głowie, w płucach i w pamięci. 
Za dużo wiem, pamietam, wspominam.
Kiedyś skoczymy razem. Co ty na to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.