O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

9 maja 2013


Białe paznokcie. Z nutą czerni. 
Wiecie co? Nie wierze w obietncę. 
Już nie. 
Wiesz jaką ma spuchniętą twarz, dłonie i nawet łydki. 
Czerwony na całej twarzy. 
Nie boli mnie to, a wręcz już nie obchodzi. 
Chyba godzę się z faktem że go straciłam.
Tak bezpowrotnie. 
Wielki news tygodnia! 
" Mam chłopaka! Zakochałam się!! " 
Do tego pisk.
Czekaj który to z kolei? 
Nie zliczę nawet na palcach. 
" Masz ruch w interesie" pomyślałam.
Otwieram kśiążke, czytam to samo zdanie trzeci raz.
Nie mogę się skupić. 
Tak tak.. zaproszenie dziś przyszło.
" Chcielibyśmy zaprosić Małgorzatę 
wraz z osobą towarzyszącą... "
Leży zaraz obok mnie, 
Kremowy papier przepasany niebieską wstąrzką.
Widzę lekko zawartość. 
Nie myślę o nim. 
Nie myśle o niej. 
Myśle o sobie samej. 
Jaka stałam się samotna. 
" Wrócisz z czasem. Zobaczysz.. " szeptam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.