O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

7 maja 2013


Wczoraj, wreszcie wyrzuciłam z siebie część bólu.
Bo z obcą ale zaufaną osobą,
Rozmawia się łatwiej o swoich problemach.
Dowiedział się o mnie więcej w trzy godziny,
Niż przyjaciele których znam od kilku lat.
" Bieg przez piekło w majtkach nasączonych benzyną. "
Pola<3 Jeszcze nigdy mnie nie zawiodła.
Oczywiście się pod tym podpisuje.
A ty?
Czekam, czekam i się chyba nie doczekam!
Już nie raz zadawałam mamie pytanie, 
Kiedy wreszcie kupi mi bilet do ukochanej Polski!
I co?
Dalej czekam!
Upragniona data: 10 Czerwca
Data wylotu: Nieznana
Znowu jakieś choróbsko we mnie krzyczy.. 
Słucham muzyki, 
Staram się napisać wypracowanie przez ostatnie dwie godziny
Jedynie mam rozpoczęcie.
A gdzie kolejne cztery strony?
Odpływam.

 

1 komentarz:

lenka. pisze...

no i pięknie ;*

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.