O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

11 maja 2013


Kawa i George w uszach.
Siedzę na ławce zaraz przy rzece. 
Przed oczami śmigają mi ludzie, 
Którzy się strasznie gdzieś spieszą.
Ja siedzę sama. Rozmyślam.
" Tu piłam z nim piwo. " myślę.
" A tam. " lekko się uśmiecham 
Na samą myśl o wspomnieniach.
Na samą myśl o nim. 
" Też byliśmy razem. " 
Chciałabym mieć jego obok, 
Teraz w tej sekundzie. 
Żeby trzymał mnie lekko za dłoń. 
Tak samo jak wtedy.
Żebyśmy poszli na zakupy, których nienawidzi.
Doradził by mi co do sukienki,
Na imprezę która jest w następną sobotę.
Tak tak..
Impreza naszej wspólnej przyjaciółki.
Będziemy an niej razem, a jednak osobno.
CHOLERA! 
Podnoszę się z miejsca i mijam starszą kobietę,
Tak samo samotną jak ja. 
Kupuje kolejną książke. 
Siadam gdzieś w parku, 
Oddaje się jej całkowicie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.