O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

19 maja 2013


Kac morderca! 
Impreza udana.
Nogi bolą. 
Chrypa jest.
Nie czuję nawet rąk.
Dalej słyszę muzykę która gościła.
Super piosenki, w super towarzystwie.
Ale wiesz co.. Bumebrang zatoczył koło. 
Kilkanaście godzin później 
Mogę powiedzieć że jest kurwa mać do dupy!!
" On jest skryty, wstydzi się." tłumaczył mi przyjaciel
" Gocha zawalcz. " dodał. 
Spojrzałam na niego, 
A z oczu już leciał strumień. 
Podał mi fajkę i wtedy wszedł.
Nie zwracałam na niego uwagi.
Przytuliłam się do przyjaciela i popijałam drinka.
Zazdrosny? Nie ma o co. 
Ty! Napewno nie był!!
Widzę jego twarz, 
Te oczy, ten uśmiech, 
Ten nie ogarnięty śmiech.
Tą bujną fryzurę. 
Tą błękitna koszula! 
Boże.. Pomóż mi. 
Bo wiesz.. Że będzie gorzej, 
A ja nie wiem czy dam rade.
Kolejny raz być odtrąconą? Proszę cię.
BŁAGAM! 

Po omacku szukam kluczy, wchodze do domu.
" Mama śpi. " myśle. " Nawet nie wie że wyszłam."
Zamykam drzwi. 
Biorę butelkę wody i idę do siebie.
Dziękuję za spacer. Nawet o tej porze
Z tobą zawsze.
Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.