O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

21 maja 2013


Przyjacielu!!
Pisałam z nim. Tak z tym do kórego wzdychałam.
PALANT! 
Aż sama nie mogę uwierzyć, 
Że byłam taka głupia.
Uświadomił mi to dziś. 
Kiedy ta " farsa " dobiegła końca.
Poczułam ulgę.
Uśmiechnęłam się a mama,
Zapytała czy wzzystko dobrze.
Przytuliłam ją, odpowiedziałam
" Teraz tak !" 
Za telefon do pryjaciółki do Polski, 
Nabiłam niezły rachunek.. Uuups.
Ale.. 
Napisał do mnie mój " były "
Jak to brzmi... 
Piszemy od 16, 
A obecnie mam godzinę 00:10. 
Umawiamy się na jutro, na skype'a.
Nie mogę sie doczekać. Cicho..

Pytasz jak mama? 
Płacze po kontach. 
" Widziałam kogoś całkiem do niego podobnego,
Jak karmił gołębię przy rzece. 
Gocha wierzyłam że to on! 
Od piątku nie dał znaku życia.. " 
Jej wzrok skierowany na mnie, 
Aż mnie sparaliżował..
Kocha, tęskni, nienawidzi. 

Jutro szkoła, a ja mam cała stope spuchniętą.
Dziś zrobiłam sobie wolne. 
" Dobranoc Łośku :* " 
Wstukuje w klawaiture, 
Odkładan telefon pod poduszkę. 
Zasypiam z nim w myślach. 
Znowu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.