O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

18 maja 2013


Pozbierałam się do kupy.
Jest lepiej.
Chociaż za kilkanaście godzin 
Będę mogła powiedzieć że jest gorzej.
Osiemnastka przyjaciółki. Już dziś!
On - też tam będzie.
" Taki mój ideał. " - myślę. 
Cały wieczór i cała noc obok niego. 
Każdy taniec z nim, każdy toast z nim.
" Nic z tego nie będzie. " znowu dzwoni w mojej głowie.
Dobrze. Rozumiem. 
Ktoś taki jak ja, z kimś takim jak on.
Dobry chłopak, z dobrego domu.
Z przyszłością, z ambicjami. 
Z ideałem dziewczyny w głowie,
która jest daleka ode mnie.
 Jego była - Jego ideał.
O czym ja mówię..
13:55. 
Mam dokładnie trzy godziny,
Żeby coś zjeść, wykąpać się, 
No i oczywiście zrobić się na bóstwo!
Patrzę na siebie w lustro,
" Muszę pomalować wreszcie te włosy! " - krzyczę.

A.. Na samą myśl zrzedła mi mina.
Nie ma go od wtorku. 
Najdłuższe pięć dni mojego życia.
Czy jeszcze go zobaczę?
Nie wiem czy chce. 

Jejku, lecę.
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.