O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

24 maja 2013


Z natury dużo mówi.
Jest bardzo lubianym człowiekiem. 
Jego status " Wódeczka wieczorem chłopaki? "
Doprowadził mnie do szału! 
Wie że nie cierpie jak pije, jak pali i vice versa.
Jednak on lubi grać na moich nerwach.
Na dziś byliśmy umówieni - skype!
Jednak teraz siedzę sama a on gdzieś z nimi. 
Przyjmuję ten status jako oficjalne i publiczne powiadomienie,
Mnie że dziś NASZ WIECZÓR jest po prostu nie aktualny.
Myślisz sobie, taka wielka tragedia że poszedł. 
Jednak uwierz mi, wejść w życie chłopaka, 
Który znaczy dla ciebie wiecej niż ulubiona lala z dziećiństwa.
To już jest coś..
Po raz trzeci. 
To już jest coś..

" Ciągle gdzieś szukam szczęścia. 
Mam nadzieję że niedługo gdzieś je znajdę." 

Boże jeżeli naprawdę tam jesteś..
To proszę cię, z całego mojego serca, 
Które zbyt często się oddaje, 
Aby sie wreszcie opanowało!

Seans filmowy. (czyt. czekanie na  marne naniego)
Spanie do południa, i nauka do wieczora.
Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.