O mnie

Moje zdjęcie
nikt nie wydaję się bardziej obcy niż osoba którą się kiedyś kochało.

26 maja 2013


Zastanawiam się co robiłam 25 Maja 2012r. 
Ciekawi mnie fakt,
Gdzie z kim i dlaczego byłam i co robiłam.
Napewno nie było to nic interesującego..
Ale, zastanawia mnie to. 
Za rok? Też będę się zastanawiać?
Oby nie. Już nie. 

Wiecie wrócił, a ja mu pozwoliłam.
Dziś też poszedł pić.
Meczyk z kumplami bo BVB gra..
A potem balety, bo znajomi idą.
Ten facet mnie wykończy.
Dlaczego się zgodziłam żeby,
Znowu zaistniał w moim życiu.
"Wytrzymaliśmy" tyle czasu..

Chciałabym położyć się obok niego.
Chciałabym czuć jego palce między moimi włosami.
Chciałabym słyszeć bicie jego serca.
Chciałabym wiedzieć że jestem jego całym światem.
Chciałabym go pocałować.
Chciałabym zlapać go za dłoń.
Chciałabym go mieć.


Polska. Już tak niedługo. 
Mówił że pamięta co obiecał.
Mam nadzieję! Taką ogromną!
Niestety..
Boję się rozczarowania.
Boję się dowiedzieć że kogoś może mieć.
Boję się odrzucenia.
Boję się że któraś inna będzie mieć coś co było,
I nadal może być moje!

Kocham Cię.

1 komentarz:

lenka. pisze...

" Zastanawiam się co robiłam 25 Maja 2012r.
Ciekawi mnie fakt,
Gdzie z kim i dlaczego byłam i co robiłam.“
Wiesz, że mnie zainspirowałaś ? ;)

Prześlij komentarz

Dziękuje że tu jesteś. Mam nadzieje że wrócisz.